Διαφήμιση στο Facebook
Η διαφήμιση στο Facebook αποτελεί αποδεδειγμένα μια από τις καλύτερες μορφές διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που αναζητούν απάντηση σε ένα πολύ βασικό ερώτημα. Τι budget πρέπει να επενδύσω;
Φυσικά η συγκεκριμένη απορία δεν είναι το μόνο πράγμα που θα πρέπει να αναλύσουμε, αφού πέρα από το ύψος του προϋπολογισμού που θα πρέπει να διαθέσετε, θα πρέπει να δούμε και κάθε πότε θα πρέπει να δαπανάτε το ποσό αυτό καθώς και για πόση χρονική διάρκεια.
Τι budget πρέπει να επενδύσω σε διαφήμιση στο Facebook
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ένα μαγικό νούμερο στο θέμα του προϋπολογισμού. Ανάλογα με τους στόχους και τις εκάστοτε ανάγκες σας, το ύψος αυτό μπορεί να είναι 200€ ή και 5.000€. Το σημαντικότερο όλων είναι το πώς διαχειρίζεστε τον προϋπολογισμό σας και πως αυτό το ποσό μπορεί να επηρεάσει το είδος στόχευσης, την συχνότητα προβολής των διαφημίσεων καθώς και την συνολική χρονική διάρκεια.
Ωστόσο αν και το ύψος της επένδυσης δεν θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στο οποίο θα πρέπει να προβείτε. Ο σχεδιασμός μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι το Α και το Ω. Εάν δεν ορίσετε από την αρχή το συνολικό ποσό, ο σχεδιασμός δεν θα γίνει σωστά και μπορεί να οδηγήσει σε απώλειες αρκετών χρημάτων, χωρίς σημαντικά αποτελέσματα.
Φυσικά θα πρέπει να έχετε ρεαλιστικούς στόχους, αφού με μια διαφήμιση 50€ δεν είναι εύκολο να εξασφαλίσετε 2.000 νέους συνδρομητές στο Newsletter σας και ταυτόχρονα να πουλήσετε και 1.000 προϊόντα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Κατά συνέπεια, το δεύτερο και σημαντικό βήμα είναι ο καθορισμός των στόχων σας βάση του Budget που θα επενδύσετε.
Καθορισμός στόχων σε μια διαφήμιση στο Facebook
Σε γενικές γραμμές, στο ξεκίνημά σας για την δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook, θα πρέπει να θέτετε συγκεκριμένους στόχους από κάθε διαφημιστική σας ενέργεια. Για παράδειγμα, θα πρέπει να ορίσετε ξεχωριστό budget για μια διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει στην αύξηση ακολούθων ή συνδρομών στο newsletter και άλλο για την προώθηση προϊόντων και την αύξηση πωλήσεων.
Φυσικά κάθε διαφημιστική καμπάνια μπορεί να περιέχει περισσότερες από μία διαφημίσεις, ωστόσο όλες θα πρέπει να κινούνται στην ίδια γραμμή ώστε να μπορέσετε να διαχειριστείτε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας και φυσικά να μελετήσετε τα αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: Κατασκευή eshop στο Facebook- Αναλυτικός Οδηγός
Χρονική διάρκεια διαφημιστικής καμπάνιας και διαφημίσεων
Η χρονική διάρκεια για την οποία θα ορίσετε τον προϋπολογισμό είναι πολύ σημαντική. Ανάλογα πάντοτε το ύψος της επένδυσή σας θα πρέπει να επιλέξετε και τις ημέρες για τις οποίες θα προβάλετε η εκάστοτε καμπάνια σας. Αν και το ελάχιστο ποσό που μπορείτε να δαπανάτε καθημερινά είναι κοντά στο 1€, κάτι τέτοιο δεν επιφέρει και σημαντικά αποτελέσματα. Ανάλογα πάντοτε και με το σύνολο του Budget σας, καλό θα ήταν ο ημερήσιος προϋπολογισμός για το σύνολο των διαφημίσεων σε μια καμπάνια σας, να είναι περίπου στα 10€.
Ένα λάθος που αρκετός κόσμος κάνει στο θέμα της χρονικής διάρκειας των διαφημίσεων, είναι η προβολή της ίδιας διαφήμισης για πολλές ημέρες. Βάση εμπειρίας, μια διαφήμιση πρέπει να προβάλετε στους χρήστες το πολύ για 7 ημέρες, εκτός φυσικά εάν επιφέρει τεράστια κέρδη. Περισσότερες μέρες και θα κουράσουν τους χρήστες και δεν θα φέρουν αξιόλογα από αποτελέσματα.
Διαβάστε επίσης: Διαφήμιση σε Google Ads, Facebook, Instagram, Linkedin & Pinterest. Τι να επιλέξω;
Τι budget πρέπει να επενδύσω αρχικά σε μια διαφήμιση στο Facebook;
Εάν και εσείς έχετε σκοπό να επενδύσετε κάποιο ποσό για διαφήμιση στο Facebook, καλό θα ήταν το ποσό αυτό να μην είναι μικρότερο από 200€. Φυσικά και μπορείτε να «τρέξετε» διαφημίσεις και με λιγότερα λεφτά, ωστόσο, προκειμένου να σχεδιάσετε μια πλήρη και αποτελεσματική καμπάνια, θα χρειαστούν κάποιες δοκιμές και φυσικά η δημιουργία αρκετών διαφημίσεων.
Η εταιρεία Golden Sites, με πολυετή εμπειρία στον χώρο της διαφήμισης στο Facebook και γενικά του social media marketing, είναι σε θέση να σας παρέχει την κατάλληλη καθοδήγηση προκειμένου όχι μόνο να δαπανήσετε το ελάχιστο ποσό, αλλά ταυτόχρονα να εξασφαλίσετε και την μέγιστη επιστροφή της επένδυσής σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.