Κατασκευή eshop τι χρειάζεται για να ξεκινήσετε από το μηδέν;
Έχουμε τονίσει αρκετές φορές τους λόγους που η κατασκευή eshop αποτελεί την καλύτερη επένδυση για μια επιχείρηση στην σημερινή εποχή. Έχουμε αναλύσει το πώς μπορείτε να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και φυσικά πώς να το κάνετε πιο ανταγωνιστικό στην διαδικτυακή αγορά. Στο σημερινό μας άρθρο θα εμβαθύνουμε περισσότερο στα βήματα που χρειάζονται για την κατασκευή eshop ώστε να ξεκινήσετε από το μηδέν.
Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή σκεφτήκατε να επενδύσετε στην περεταίρω ανάπτυξή της με ένα eshop. Εάν μάλιστα κάνατε και την έρευνά σας σχετικά με το τι απαιτείται για να ξεκινήσετε, πιθανόν να μπερδευτήκατε από τις πολλές και διάφορες πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Παρακάτω σας ετοιμάσαμε αναλυτικά όλες τις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να ξεκινήσετε το δικός σας ηλεκτρονικό κατάστημα και να απευθυνθείτε στην τεράστια αγοραστική δύναμη των χρηστών του διαδικτύου.
Τι χρειάζεται για να ξεκινήσετε ένα eshop από το μηδέν;
Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε την διαδικτυακή σας παρουσία είναι φυσικά να ξεκαθαρίσετε τους στόχους σας. Όπως προαναφέραμε, η δημιουργία eshop αποτελεί μια επένδυση που θα συμβάλει στην περεταίρω ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Ωστόσο θα πρέπει από την αρχή να θέσετε τους στόχους σας και ανάλογα να πορευτείτε.
Θέλετε ένα eshop με χιλιάδες προϊόντα ή θα περιοριστείτε σε αυτά που πωλούνται περισσότερο στο φυσικό σας κατάστημα; Θέλετε μια σελίδα εντυπωσιακή που να κερδίζει από την πρώτη κιόλας επίσκεψη τις εντυπώσεις ή θέλετε να επενδύσετε πιο πολύ σε ένα απλό και κατανοητό design; Θέλετε να στήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με κώδικα από την αρχή, να βασιστείτε σε κάποια δωρεάν πλατφόρμα όπως το woocommerce ή το opencart ή θα επιλέξετε την κατασκευή eshop σε CScart που αποτελεί μια πιο εξειδικευμένη επιλογή;
Εάν δεν έχετε σκεφτεί τις βασικές λειτουργίες που θέλετε να περιέχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μπορείτε να πάρετε πληροφορίες από τα πακέτα κατασκευής eshop.
Επιλογή της πλατφόρμας eshop
Αφού απαντήσετε στα βασικά ερωτήματα που αναφέραμε παραπάνω και ξεκαθαρίσετε τους στόχους σας, ήρθε η ώρα να επιλέξετε την πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Κάθε πλατφόρμα έχει τα δικά της πλεονεκτήματα. Η τελική απόφαση θα εξαρτηθεί από τις αποκλειστικές ανάγκες της δικής σας επιχείρησης. Αναλυτικές πληροφορίες για την κάθε πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε στο άρθρο μας «Πλατφόρμες eshop, ποιες είναι οι καλύτερες και γιατί;»
Φυσικά, εάν οι ανάγκες τις επιχείρησής σας είναι αρκετά υψηλές, πιθανόν καμία πλατφόρμα να μην είναι σε θέση να τις καλύψει 100%. Σε αυτές τις περιπτώσεις η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι η ανάπτυξη ενός custom eshop. Οι έμπειροι και εξειδικευμένοι Web Developers της εταιρείας μας είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες σας και να σας προτείνουν την πιο αποδοτική λύση. Ωστόσο, καλό θα ήταν να γνωρίζετε εκ των προτέρων μερικές βασικές πληροφορίες και συγκεκριμένα:
- Τον αριθμό των προϊόντων που θα συμπεριλάβετε στο eshop (μια προσέγγιση).
- Εάν θέλετε να διαχειρίζεστε μόνος σας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
- Το budget που είστε διατεθειμένοι να διαθέσετε.
- Τις επιπρόσθετες λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνει.
Όπως είναι εύκολα κατανοητό, η κατανόηση των αναγκών σας αποτελεί το Α και το Ω σε μια κατασκευή eshop.
Διαδικασία Online πωλήσεων
Το επόμενο στάδιο στην δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι η κατανόηση του συνολικού τρόπου λειτουργίας του. Πως θέλετε δηλαδή να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας μέσα από αυτό. Βασικοί παράγοντες που θα επηρεάσουν την συνολική κατασκευή είναι:
- Το είδος των προϊόντων που θα πουλάτε (φυσικά ή ψηφιακά).
- Οι τρόποι με τους οποίους θα δέχεστε τις πληρωμές σας (αντικαταβολή, κάρτα, paypal κλπ).
- Ο τρόπος που θα γίνεται η ενημέρωση των αποθεμάτων σας (διασύνδεση με λογισμικό ERP).
- Αυτόματη έκδοση τιμολογίων και παραστατικών.
- Δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού των χρηστών.
Κατανόησα τις ανάγκες μου, τώρα τι;
Η κατανόηση όλων των ανωτέρω αναγκών και λειτουργιών που θέλετε να συμπεριλάβετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα αποτελεί και το βασικό μέρος της κατασκευή eshop για εσάς. Αφού σχηματίσετε μια λεπτομερή εικόνα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήστε μαζί μας.
Αφού παρέχετε όλες τις πληροφορίες, εμείς θα σας προτείνουμε την πιο αποτελεσματική λύση ώστε να αναπτύξουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα συμβάλει στην εκπλήρωση των στόχων σας. Άλλωστε, σκοπός δεν είναι μόνο η κατασκευή ενός eshop, αλλά και η βελτιστοποίησή του με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.
Προώθηση και διαφήμιση
Ένα τελευταίο που θα θέλαμε να τονίσουμε λόγω του ότι αρκετοί ενδιαφερόμενοι αγνοούν, είναι το κόστος για την προώθηση και την διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Στον αρχικό σας προϋπολογισμό καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και ένα ποσό για την προώθηση του καταστήματός σας. Όσο καλό και να είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν έχει νόημα εάν δεν μπορούν να το βρουν οι πελάτες.
Η προώθηση ενός eshop μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς είναι:
- Social Media Marketing
- Διαφήμιση με Google Ads
- Προώθηση στα οργανικά αποτελέσματα με SEO
Φυσικά στο ξεκίνημά σας δεν είναι δυνατόν να γνωρίζετε ποιοι από τους ανωτέρω τρόπους θα βοηθήσουν περισσότερο την επιχείρησή σας. Αυτός είναι και ο λόγος που το μόνο που θα χρειαστεί από μέρους σας είναι να εκτιμήσετε το ύψος του προϋπολογισμού που έχετε σκοπό να διαθέσετε. Τα υπόλοιπα μπορείτε να τα αφήσετε πάνω στους επαγγελματίες internet marketers της GoldenSites.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε και τα παρακάτω άρθρα:
- Διαφήμιση eshop, τι πρέπει να προσέχουμε; Τι χρειάζεται να ξέρουμε;
- 4 βήματα για την προώθηση ενός e-shop
- Διαφήμιση σε Google Ads, Facebook, Instagram, Linkedin & Pinterest. Τι να επιλέξω;
Πάνω κάτω αυτές ήταν οι πληροφορίες που θα χρειαστείτε για να ξεκινήσετε ένα eshop από το μηδέν. Εάν ωστόσο έχετε οποιαδήποτε άλλη απορία, θα χαρούμε να την συζητήσουμε περισσότερο.