Διαφήμιση eshop, τι πρέπει να προσέχουμε; Τι χρειάζεται να ξέρουμε;
Η διαφήμιση eshop αποτελεί μια απαραίτητη διαδικασία είτε πρόκειται για ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για ένα είδη υφιστάμενο το οποίο έχει αποκτήσει μια ικανοποιητική διαδικτυακή παρουσία. Όπως όμως κάθε προωθητική ενέργεια, έτσι και η διαφήμιση ηλεκτρονικού καταστήματος, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και γνώσεις προκειμένου να καταστεί αποτελεσματική.
Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και να προσέξετε όταν ξεκινάτε μια διαφήμιση ενός e-shop.
Τι είναι η διαφήμιση eshop και ποια είδη υπάρχουν;
Αρχικά, η διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων, ως ορισμός, είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνει κάποιος για την προώθηση ενός eshop στο ευρύ κοινό. Η πληρωμένη αυτή προώθηση μπορεί να επιτευχθεί τόσο μέσω του διαδικτύου όσο και με συμβατικές μεθόδους. Έτσι, οι δύο βασικές κατηγορίες της διαφήμισης ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι:
Online διαφήμιση ηλεκτρονικού καταστήματος
Περιλαμβάνει τις μεθόδους προώθησης στο διαδίκτυο και αξιοποιεί όλες τις διαθέσιμες μεθόδους και πλατφόρμες. Οι πιο δημοφιλείς τρόποι προώθησης μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι η διαφήμιση στο Google Ads, στα social media καθώς και το e-mail marketing.
Συμβατική διαφήμιση e-shop
Η συμβατική διαφήμιση περιλαμβάνει την αξιοποίηση καναλιών εκτός σύνδεσης. Οι δημοφιλέστεροι τρόποι της συγκεκριμένης μεθόδου διαφήμισης είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το sms marketing, Ο διαμοιρασμός φυλλαδίων κλπ.
Επιλογή και δημιουργία διαφημίσεων- Τι να προσέξετε;
Τα μέχρι τώρα δεδομένα, δείχνουν ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει η διαφήμιση στο διαδίκτυο παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον έναντι της συμβατικής. Κατά συνέπεια, καλό θα ήταν να επικεντρωθείτε στην συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης eshop, έστω στα πρώτα σας βήματα. Και οι δύο πιο αποτελεσματικές επιλογές είναι η διαφήμιση στο GoogleAds και τα κοινωνικά δίκτυα.
Άλλωστε, η διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων στο ίντερνετ σας δίνει την δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα μεγάλο και κυρίως στοχευμένο κοινό. Κάτι που θα εξασφαλίσει τα βέλτιστα αποτελέσματα για την διαφημιστική σας καμπάνια.
Αυτό που επίσης θα πρέπει να προσέξετε κατά το ξεκίνημά σας, είναι να επικεντρωθείτε σε συγκεκριμένα κανάλια και με σχετικά μικρό υπολογισμό. Κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Κατά συνέπεια, διαφορετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει ένας συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης σε μία εταιρεία και διαφορετικά σε μία άλλη. Προκειμένου να φτάσετε σε σημείο να εξάγετε ασφαλή συμπεράσματα, θα πρέπει να έχετε προβεί σε ένα σύνολο δοκιμών, τόσο από θέμα καναλιών όσο και από το που θα επικεντρωθεί η καμπάνια σας.
Περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο άρθρα 4 βήματα για την προώθηση ενός e-shop.
Τι χρειάζεται να ξέρετε πριν ξεκινήσετε μια online διαφήμιση;
Πριν ξεκινήσετε τον σχεδιασμό και την δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο ίντερνετ, θα πρέπει να έχετε θέσει συγκεκριμένους στόχους. Σίγουρα μια διαφήμιση μπορεί να προσφέρει ταυτόχρονα πολλά αποτελέσματα, ωστόσο καλό θα ήταν στο ξεκίνημά σας να επικεντρωθείτε σε έναν στόχο την φορά. Και λέγοντας στόχο εννοούμε τον σκοπό για τον οποίο δημιουργείτε μια διαφήμιση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Οι βασικότεροι στόχοι κατά την διαφήμιση eshop είναι:
- Αύξηση αναγνωρισιμότητας του brand σας.
- Αύξηση των ακολούθων σας στα κοινωνικά δίκτυα.
- Αύξηση επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
- Προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων και αύξηση των πωλήσεων.
Σίγουρα μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια να μπορεί να προσφέρει σημαντικά αποτελέσματα σε όλα τα ανωτέρω. Ωστόσο εάν επικεντρωθείτε σε ένα από αυτά, θα είστε σε θέση να αναλύσετε καλύτερα τα δεδομένα και φυσικά να λάβετε την μέγιστη επιστροφή της επένδυσής σας.
Διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων- Συμπέρασμα
Θα μπορούσαμε να αναλύουμε για ώρες διάφορες στρατηγικές και συμβουλές γύρω από την διαφήμιση eshop. Ωστόσο το βασικό νόημα είναι ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε με έναν χαμηλό προϋπολογισμό για διαφήμιση στην Google και τα social media και ανάλογα με τα αποτελέσματα να προσαρμόζετε και την εκάστοτε καμπάνια σας.
Σίγουρα τα αποτελέσματα που μπορεί να σας επιφέρει η προώθηση στο ίντερνετ να είναι τεράστια. Ωστόσο δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εταιρείες δαπανούν υπέρογκα ποσά χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα. Θα πρέπει λοιπόν να έχετε αρκετή υπομονή ώστε σταδιακά να αποκτήσετε την εμπειρία που χρειάζεται.
Εάν πάλι θέλετε μια έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα να αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του eshop σας, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η εταιρεία μας με πολυετή εμπειρία στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, είναι σε θέση να εξασφαλίσει τα βέλτιστα αποτελέσματα με την ελάχιστη δυνατή επένδυση.
Διαβάστε επίσης: Διαφήμιση σε Google Ads, Facebook, Instagram, Linkedin & Pinterest. Τι να επιλέξω;