Ένα από τα βασικότερα θέματα που έχει να αντιμετωπίσει κάποιος όταν θέλει να διαφημίσει την επιχείρηση του μέσω των social είναι να εντοπίσει και την κατάλληλη πλατφόρμα σε σχέση με το κλάδο στο οποίο βρίσκεται. Είναι μια από της βασικότερες ερωτήσεις η οποία για να απαντηθεί σωστά θα πρέπει να γίνει μια έρευνα σε σχέση με την αγορά που ασχολείται η επιχείρηση.
Οι τρόποι οι οποίοι μπορεί να προωθηθεί μια επιχείρηση είναι αρκετοί. Αλλά, ας δούμε σε μια γενικότερη εικόνα πως θα μπορούσαν να κινηθούν κάποια δείγματα επιχειρήσεων με διαφορετικό αντικείμενο.
Εάν για παράδειγμα η επιχείρηση σας ασχολείται με θέματα μόδας και ομορφιάς, ο πιο αποτελεσματικό τρόπος θα ήταν η επιλογή του Ιnstagram, στο οποίο τέτοια είδη προωθούνται με ευκολία και, επίσης, υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας με influencers οι οποίοι θα μπορέσουν να προβάλουν τα προϊόντα σας με αντάλλαγμα να τους κάνετε δώρο κάποια από αυτά.
Επίσης, για μια τέτοια επιχείρηση και μιας επιχείρησης που ασχολείται με gadgets μια συνετή επιλογή για διαφήμιση θα ήταν το Facebook, καθώς η προβολή των προϊόντων στην συγκεκριμένη σελίδα γίνεται σε σχέση με τον τρόπο ζωής και συμπεριφοράς των χρηστών του. Οπότε, σας δίνετε η ευκαιρία να σας ανιχνεύσει τους πελάτες που χρειάζεστε και να τους προβάλλει τα προϊόντα σας σε ανύποπτο χρόνο καλύπτοντάς τους στις ανάγκες τους με βάση την καθημερινότητά τους.
Σε περίπτωση όμως, που αναφερόμαστε σε ένα επάγγελμα με παροχή υπηρεσιών καλύτερα αποτελεσματικός τρόπος από τους δύο παραπάνω που αναφέραμε είναι η ασχολία με τα Google Ads. Σε αυτήν την υπηρεσία μπορεί κάποιος να φτιάξει μια διαφημιστική καμπάνια από την οποία να γίνεται πιο στοχοποιημένη εύρεση του από το κοινό που τον αναζητά.
Αντίθετα, εάν αναφερόμαστε σε επαγγελματίες ή οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται με άλλους επαγγελματίες ή οι επιχειρήσεις δηλαδή είναι τύπου B2B, ιδανική πλατφόρμα σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το LinkedIn.
Τέλος, μια άλλη κατηγορία είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες που παράγουν έργο, όπως για παράδειγμα οι διακοσμητές, και που η δουλειά τους μπορεί να γίνει πιο αντιληπτή μέσα από εικόνες. Γι ‘ αυτό το λόγο, μια αποτελεσματική διαφήμιση είναι να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα του Pinterest καθώς μπορείτε να προβάλετε αρκετό φωτογραφικό υλικό και να δημιουργήσετε θεματικούς πίνακες. Με αυτό τον τρόπο, θα γίνει άμεση η κοινοποίηση τους και συνάμα η δουλειά σας καθώς οι χρήστες κάνοντας Pin στις φωτογραφίες σας τις μοιράζονται με τους γνωστούς τους.
Παρ’ όλα αυτά, όμως οι παραπάνω προτάσεις είναι ενδεικτικές, διότι οι ανάγκες της κάθε επιχείρησης και επαγγελματία διαφέρουν και πρέπει να γίνεται η αντίστοιχη έρευνα ώστε να γίνει και η σωστή επιλογή διαφήμισης για την εταιρεία σας από τους ειδικούς του κλάδου. Στην Goldensites μπορείτε να βρείτε τις υποδομές και την εμπειρία για να έχετε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.