Διαφήμιση μέσω Viber

Διαφήμιση στο Viber 5/5 (4)

Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε για ένα πολύ έξυπνο βήμα που έκανε το Viber. Όπως γνωρίζεται όλοι το Viber στις μέρες μας έχει κατέβει σε πάνω από 900.000.000 κινητά τηλέφωνα / υπολογιστές παγκοσμίως! Για την Ελλάδα ξέρουμε ότι η microsoft έχει εγκαταστήσει το Viber πάνω από 16.000 φορές ενώ σε Android & iOs τα download στην Ελλάδα είναι πάνω από 20.000.

Τα παραπάνω νούμερα σας τα αναφέρουμε για να σας δείξουμε ότι όλος ο κόσμος μέσα σε αυτόν και η Ελλάδα γνωρίζει το Viber. Το έχει χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μία φορά και υπάρχει αυτή η εφαρμογή στην συσκευή του.

Πως λοιπόν σας φαίνεται αν θα μπορούσατε να στείλετε μέσω Viber ένα μήνυμα σε όλους τους πελάτες σας για να τους ενημερώσετε για μία προσφορά της επιχείρησης σας;

Φυσικά και είναι ενδιαφέρων γι αυτό και εμείς μπήκαμε στον κόπο να γράψουμε σήμερα γι αυτό. Το Viber πλέον μπορεί και φιλοξενεί διαφημίσεις. Το κόστος είναι προσιτό και το αποτέλεσμα του θα σας αφήσει άφωνους!

Πως όμως λειτουργεί;

Οι καμπάνιες του Viber λειτουργούν όπως οι μαζικές αποστολές SMS με την διαφορά ότι εδώ δεν περιορίζεσαι σε 122 χαρακτήρες αλλά μπορείς και δημιουργείς ένα πλούσιο περιεχόμενο με εικόνα, κείμενο και κουμπί δράσης.

Η επιχείρηση που θέλει να προωθήσει ή να ενημερώσει τους πελάτες της μέσω Viber θα πρέπει να έχει τα κινητά τους τηλέφωνα. Αυτό σημαίνει ότι όσοι έχουν ήδη λίστες τηλεφώνων από τους πελάτες τους είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν καμπάνιες και μέσω Viber. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να οργανωθούν ώστε να δημιουργήσουν ένα database με το πελατολόγιο τους ώστε να μπορέσουν να τους ενημερώνουν άμεσα για τις υπηρεσίες τους ή ακόμα και τα προϊόντα τους.

Διαφήμιση στο Viber ή Αποστολή SMS;

Όπως είπαμε και πιο πάνω το Viber είναι πολύ πιο φθηνό από την αποστολή SMS αλλά είναι και πιο δυνατό σας προβολή καθώς δεν περιέχει μόνο 122 χαρακτήρες. Περιέχει εικόνα, κείμενο και ένα κουμπί δράσης όπου μπορείτε να γράψετε πχ Περισσότερα εδώ.. και πατώντας εκεί ο πελάτης σας να τον παραπέμπει σε περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας. Ίσως το μόνο μειονέκτημα που έχει είναι ότι αν υποθέσουμε ότι κάποιος από τους πελάτες σας δεν έχει Viber στο νούμερο που έχετε δηλώσει τότε απλά δεν θα πάει κάποιο μήνυμα αλλά ούτε και θα χρεωθείτε γι αυτό. Ενώ στα SMS θα πάει σε όλους τους παραλήπτες ακόμα και σε αυτούς που έχουν κινητά τηλέφωνα παλιότερης τεχνολογίας.

Διαβάστε επιπλέον :
1/ 9 πράγματα που θα πρέπει να δώσετε προσοχή πριν φτιάξετε ένα e-shop
2/ Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα e-shop
3/ Κατασκευή Ιστοσελίδων

Παρακαλούμε αξιολογήστε μας

0 replies

Αφήστε μας ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *