Είστε ιδιοκτήτης / διαχειριστής ενός eshop στο οποίο δεν έχει τις πωλήσεις που περιμένατε ?
Σίγουρα κάτι κάνετε λάθος. Οι αγορά του διαδικτύου ολοένα και αυξάνετε. Οι πωλήσεις μέσω internet έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια σημαντικά.
Ας δούμε τώρα 5 απλά αλλά ταυτόχρονα σημαντικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και παράλληλα να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας από το eshop μας.
#1 ) Αξιοπιστία & Εμπιστοσύνη
Είναι δύο λέξεις με μεγάλη σημασία για κάθε πώληση. Κερδίστε την εμπιστοσύνη των πελατών σας με όμορφο τρόπο και ξεχωριστώ όχι με συνδυαστικές προσφορές οι οποίες πολλές φορές μπερδεύουν τους πελάτες σας.
Βρείτε ένα προϊόν που μόνο εσείς θα μπορείτε να διαθέτετε ή προσπαθήστε να κάνετε το e-shop σας πιο εξειδικευμένο σε μια κατηγορία προϊόντων. Με αυτόν τον τρόπο ο επισκέπτης – δυνητικός πελάτης θα σας εμπιστευτεί περισσότερο από κάποιο άλλο e-shop το οποίο πουλάει από παντόφλες μέχρι ηλεκτρικές κουζίνες.
#2 ) Εφαρμόστε στρατηγικές Digital Marketing
Οι στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε θα πρέπει να είναι καινοτόμες. Δλδ θα πρέπει να ακολουθήσετε όλες αυτές τις πρακτικές που οι μεγάλες εταιρείες δεν μπορούν να ακολουθήσουν . Ας πούμε μια τέτοια τεχνική είναι να προσαρμόσετε ένα Blog στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ώστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρων των επισκεπτών σας και από εκεί.
Ας πούμε ένα παράδειγμα..
Έχετε ένα e-shop με παπούτσια. οι κωδικοί σας αλλάζουν μόνο μία φορά το καλοκαίρι και άλλη μία φορά τον χειμώνα. Ο επισκέπτης σας όσες φορές και να μπει θα δει τα ίδια και τα ίδια .. άρα κάποια στιγμή δεν θα ξανα μπει και κατ επέκταση θα σας ξεχάσει όταν θα θελήσει ένα ζευγάρι παπούτσια.
Αν όμως είχατε ένα Blog, μέσω του e-shop σας θα ενημερωνόντουσαν για διάφορα θέματα .. όπως :
α/ Ποιο παπούτσι είναι καλύτερο για την δουλειά μου;
β/ Ενημερωθείτε για τα πιο άνετα παπούτσια που προορίζονται για τρέξιμο.
γ/ Δείτε πόσο καλό κάνουν οι πάτοι στα παπούτσια σας..
μέσω αυτής της ενημέρωσης ο χρήστης θα θυμάται την ιστοσελίδα μας, τις προσφορές και μόλις θα θελήσει να αγοράσει κάτι θα έχουμε πολύ περισσότερες πιθανότητες να προτιμήσει εμάς!
#3 ) Έξοδα αποστολής
Δυστυχώς οι μικρές επιχειρήσεις δεν μπορούν να απορροφήσουν τα έξοδα αποστολής σε κάθε πώληση.
Αντί για αυτό βάλτε ένα όριο και πείτε ότι με αγορές πάνω από 30€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Είναι ένα καλό κόλπο ώστε να οδηγήσει τους πελάτες σας να κάνουν μεγαλύτερες παραγγελίες.
#4 ) Προσωπική επικοινωνία
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τις μικρές επιχειρήσεις είναι η προσωπική επικοινωνία με τον πελάτη.
Προσπαθήστε να δημιουργήσετε με τους πελάτες σας μια σχέση σε προσωπικό επίπεδο. Δώστε τους μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς και εξυπηρέτησης, γιατί οι πελάτες δεν πληρώνουν μόνο για το προϊόν, πληρώνουν για τη συνολική εμπειρία αγοράς.
#5 ) Μην γίνεστε ενοχλητικοί στους πελάτες σας
Δυστυχώς πολλά e-shop στέλνοντας πολλά e-mails , βάζοντας μεγάλα popups με διαφημίσεις κτλ κτλ κουράζουν τους πελάτες τους και πολλές φορές τους αποτρέπουν από την αγορά. Σεβόμαστε τον πελάτη και δεν τον κουράζουμε με ενοχλητικούς τρόπους προώθησης!
Διαβάστε επιπλέον :
1/ 9 πράγματα που θα πρέπει να δώσετε προσοχή πριν φτιάξετε ένα e-shop
2/ Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα e-shop