GDPR | Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων 5/5 (3)

Με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (General Data Protection Regulation), ευρύτερα γνωστό ως GDPR ή ΓΚΠΔ, καθιερώνεται ένα ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο GDPR, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018, επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα κάθε πολίτη, επιχείρηση και οργανισμό.

Μέσα σε όλα, επηρεάζει και την λειτουργία όλων τον e-shop αλλά και γενικά όλες τις ιστοσελίδες παρουσίασης που διαθέτουν ακόμα και μια απλή φόρμα επικοινωνίας με την οποία ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει γράφοντας το e-mail του, το όνομα του.

Τι ακριβώς αλλάζει και πως μπορούμε εμείς να προσαρμοστούμε σε όλα αυτά.

1/ Για οποιοδήποτε e-shop ή οποοιαδήποτε ιστοσελίδα παρουσίασης που έχει μία φόρμα και συλλέγει δεδομένα είναι απαραίτητο να προσαρμοστεί πιστοποιητικό SSL. To SSL κρυπτογραφεί τα δεδομένα του χρήστη μέχρι να φτάσουν στον διακομιστή, πράγμα που είναι απαραίτητο για το GDPR.

2/ Όποια ιστοσελίδα χρησιμοποιεί κώδικα Remarketing ή ακόμα και κάποιου είδους κώδικα συλλογής δεδομένων όπως είναι ένα απλό analytics θα πρέπει να το αναφέρει ξεκάθαρα και ανά περίπτωση στους όρους χρήσης.

3/ Όποια ιστοσελίδα χρησιμοποιεί e-mail Marketing θα πρέπει να κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες για να πάρει από τον πελάτης έγκριση πριν τις 25 Μαίου 2018 καθώς μετά δεν θα μπορέι να χρησιμοποιείσει την λίστα της.

Στην περίπτωση που δέχεται εγγραφές από τις 25 Μαίου και μετά θα πρέπει να διορθωθεί ο κώδικας της λίστας και να τραβάει αυτόματα από τον χρήστη την ώρα, ημέρα εγγραφής του αλλά και την IP που έκανε εγγραφή.

4/ Όποια επιχείρηση χρησιμοποιεί SMS Marketing τα πράγματα είναι αντίστοιχα με το email Marketing. Θα πρέπει να σταλεί ένα SMS και να πάρετε την συγκατάθεση των παραληπτών σας.

5/ Στα e-shop πλέον είναι απαραίτητη η δημιουργία συστήματος Αποδοχής Cookies που στην περίπτωση που ο επισκέπτης σας δεν κάνει αποδοχή να μην φορτώνει κανένας κώδικας για remarketing, tracking κτλ κτλ

Όλες οι καταγραφές Αποδοχής θα πρέπει να καταγράφονται και να μπορεί ο διαχειριστής του e-shop να έχει άμεση πρόσβαση σε αυτή την λίστα.

Επίσης ο επισκέπτης θα πρέπει οποιαδήποτε στιγμή να μπορεί να διαγραφεί από την λίστα. Ακόμα και να διαγράψει τελείως τον λογαριασμό του.

*Η Goldensites γνωρίζει πολύ καλά όλες τις διορθώσεις που πρέπει να πραγματοποιήσει σε ένα eshop ή ακόμα και μια ιστοσελίδα παρουσίασης και μπορεί να σας συνδράμει ώστε η ιστοσελίδα σας να είναι 100% συμμορφωμένη με τον καινούριο κανονισμό της EE το λεγόμενο GDPR (General Data Protection Regulation)

Τον κανονισμό μπορείτε να τον διαβάσετε εδώ …
GDPR | Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων

Διαβάστε επιπλέον :
1/ 9 πράγματα που θα πρέπει να δώσετε προσοχή πριν φτιάξετε ένα e-shop
2/ Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα e-shop
3/ Κατασκευή Ιστοσελίδων

Παρακαλούμε αξιολογήστε μας

0 replies

Αφήστε μας ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *