Στην εποχή που διανύουμε, δεν νοείται επιχείρηση που να μην διαθέτει το δικός της eshop. Το ποσοστό των καταναλωτών που επιλέγουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους έχει ξεπεράσει το ποσοστό των ατόμων που προτιμούν τις φυσικές αγορές. Έτσι, εάν μια επιχείρηση θέλει να είναι ανταγωνιστική και να προσαρμοστεί στα δεδομένη της σύγχρονης αγοράς, θα πρέπει να αναπτύξει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πήρατε λοιπόν την σημαντική αυτή απόφαση και ξεκινήσατε την έρευνα αγοράς, προκειμένου να λάβετε την καλύτερη προσφορά για την κατασκευή eshop. Είναι πολύ λογικό να ακούσατε τιμές που κυμαίνονται σε ένα πολύ μεγάλο εύρος και συγκεκριμένα από 500€ έως και 2000€.
«Ποιος είναι ο λόγος που η διαφορά στο κόστος είναι τόσο μεγάλο; Ποια η διαφορά ενός eshop που στοιχίζει 500€ από ένα που στοιχίζει 2000€; Ποια τιμή είναι η πιο λογική και τι να επιλέξω;»
Σε αυτά τα ερωτήματα θα απαντήσουμε στο σημερινός μας άρθρο, ώστε να σχηματίσετε μια λεπτομερή εικόνα για το τι επικρατεί.
Πως κοστολογείται η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
Αρχικά, ο τρόπος με τον οποίο κάθε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων κοστολογεί τις υπηρεσίες της είναι διαφορετικός. Οι περισσότερες εταιρείες υπολογίζουν μέσα στο κόστος τον χρόνο που απαιτείται για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το φόρτο εργασίας καθώς και τις επιμέρους λειτουργίες που θα συμπεριλάβουν σε αυτό.
Καθοριστικό ρόλο στο ύψος της τιμής, παίζει φυσικά και η πλατφόρμα στην οποία θα στηθεί. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι αρκετές, με βασικότερες το Woocommerce της Wordpres, το OpenCart και το Magento. Κάθε πλατφόρμα κατασκευής eshop συνοδεύεται και από διαφορετικό κόστος εγκατάστασης. Στην περίπτωση μάλιστα που επιλέξετε έναν τελείως custom σχεδιασμό χωρίς να βασίζεται σε κάποια έτοιμη πλατφόρμα, τότε το κόστος αυτό αυξάνεται κατακόρυφα.
Η3: Υπολογισμός κόστους eshop
Προκειμένου να μπορέσετε να υπολογίσετε το κόστος για την δημιουργία eshop, θα πρέπει να συμπεριλάβετε όλες τις επιμέρους λειτουργίες που θέλετε να περιλαμβάνονται. Μερικές από τις βασικότερες είναι:
- Σχεδιασμός λογοτύπου και γραφιστικών.
- Ανάπτυξη eshop σε περισσότερες από μία γλώσσες.
- Διασύνδεση με τράπεζες ή μηχανές σύγκρισης προϊόντων (Skroutz & BestPrice).
- Δημιουργία
- Εγκατάσταση πιστοποιητικού ασφαλείας
- Βελτιστοποιήσεις στο SEO και την ταχύτητα.
- Συγγραφή και καταχώρηση περιεχομένου (κειμένων, προϊόντων κλπ).
- Φιλοξενία ιστοσελίδας Web Hosting.
- Τεχνική Υποστήριξη και υπηρεσίες συντήρησης μετά την παράδοση.
Αυτό που θα πρέπει να τονίσουμε είναι ότι προκειμένου ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να καταστεί ανταγωνιστικό στην αγορά, θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις ανωτέρω λειτουργίες. Αυτομάτως αυτό θα δημιουργήσει ένα αρκετά μεγάλο χάσμα στο τελικό κόστος, αφού κάποιες εταιρείες αποφασίζουν να παρέχουν ορισμένες από τις λειτουργίες αυτές δωρεάν και άλλες έναντι κάποιου ποσού.
Διαφορές στην κοστολόγηση eshop
Όλα τα ανωτέρω, φυσικά θα οδηγήσουν σε μεγάλες διακυμάνσεις στην κοστολόγηση ενός eshop. Ωστόσο, πολύ πιθανόν να σκεφτείτε ότι και πάλι δεν δικαιολογείται η τεράστια διαφορά των 500 από τα 2000 ευρώ. Ένας τελευταίος παράγοντας που επηρεάζει το πόσο στοιχίζει ένα eshop στην εκάστοτε εταιρεία, είναι η ίδια η εταιρεία.
Τα τελευταία χρόνια, αρκετοί ανεξάρτητοι Web Designers παρουσιάζονται ως εταιρείες προκειμένου να προσεγγίσουν μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Στην ουσία όμως πρόκειται για freelancers οι οποίοι δεν διαθέτουν πάγια εταιρικά έξοδα όπως μίσθωση υπαλλήλων, ενοικίαση εγκαταστάσεων κλπ. ούτε θα σας παρέχουν την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που παρέχουν ιδιαίτερα χαμηλές τιμές έναντι μιας εταιρείας.
Συμπέρασμα
Η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί μια από τις καλύτερες επενδύσεις για την επιχείρησή σας. Σκοπός σας είναι να λάβετε την μέγιστη επιστροφή από την επένδυση αυτή. Για να το επιτύχετε αυτό, σημασία δεν έχει το ποσό που θα επενδύσετε, αλλά το κατά πόσο η εταιρεία που θα αναλάβει το έργο σας είναι σε θέση να σας παρέχει αξιόπιστες και αποτελεσματικές λύσεις.
Ο καλύτερος τρόπος για να δείτε αν μια εταιρεία είναι σε θέση να υλοποιήσει αποτελεσματικά το δικό σας project, είναι να αναζητήσετε το Portfolio της. Εκεί θα δείτε δείγματα από τις δουλειές της, προκειμένου να λάβετε και τα ανάλογα συμπεράσματά σας. Αυτό που θα πρέπει να θυμάστε είναι ότι το κόστος κατασκευής eshop διαφέρει δραματικά από εταιρεία σε εταιρεία. Ωστόσο δεν υπάρχει σωστή και λάθος τιμή.
Εάν θέλετε να μάθετε πόσο θα στοιχίσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα βάση των δικών σας ιδιαίτερων αναγκών, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας. Το έμπειρο προσωπικό μας θα σας απαντήσει άμεσα με την καλύτερη δυνατή προσφορά.