Γεια σας, όσο και να θέλω να απλοποιήσω την εισαγωγή μου θα πρέπει να αναφέρω ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με ένα φυσικό κατάστημα. Πρέπει να του δώσουμε ακριβώς την ίδια προσοχή και πολλές φορές παραπάνω.. καθώς η εξέλιξη του και τα δεδομένα που παίρνουμε από αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Φτάνει να ξέρουμε να τα διαβάσουμε σωστά και να κινηθούμε ανάλογα.
Βήμα 1ο :
Χρειαζόμαστε έναρξη επιχείρισης ή εφόσον υπάρχει ρωτάμε τον λογιστή μας μήπως πρέπει να κάνουμε κάποια επιπλέον ενέργεια. Αυτό το κομμάτι είναι αυτονόητο αλλά δυστυχώς πολλοί δεν το έχουν στο μυαλό τους. Θεωρούν ότι επειδή είναι ηλεκτρονικό κατάστημα ίσως να μην χρειάζεται έναρξη στην εφορία.
Βήμα 2ο :
Θα πρέπει να βρείτε Προμηθευτές για τα προϊόντα σας. Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή γιατί πολλές φορές ένα προϊόν που εσείς το αγοράζεται 10€ μπορεί ο ανταγωνιστής σας στο διαδίκτυο να το πουλάει 9€.
Άρα ψάχνουμε πολύ για σωστές συνεργασίες και αξιόπιστες πηγές.
Ένα άλλο tips σε αυτό το σημείο είναι ότι πολλοί προμηθευτές κλείνουν και ειδικές συμφωνίες (τιμής αλλά και παράδοσης) για eshop καθώς η παράδοση θα πρέπει να είναι άμεση.
Βήμα 3ο :
Εταιρείες Courier. Υπάρχουν πολλές εταιρείες courier και καλό είναι να ζητήσετε προσφορά από όσες περισσότερες μπορείτε. Θα δείτε οι τιμές αλλάζουν και θα αλλάζουν όσο εσείς θα έχετε περισσότερες αποστολές. Ωστόσο θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε τις αποστολές εντός αττικής, εκτός αττικής αλλά και τις αποστολές σε δυσπρόσιτες περιοχές. Η συμφωνία που θα κάνετε καλό είναι να έχει μια σταθερή τιμή για τις περισσότερες περιπτώσεις.
Είναι πολύ εύκολο να ξεφύγουμε στα μεταφορικά επειδή οι 10 από τις 15 αποστολές ήταν δυσπρόσιτες αντί για επαρχία. Ακόμα ξεκαθαρίστε το κόστος Αντικαταβολής.
Ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους πληρωμής είναι η Αντικαταβολή. Άρα σε αυτό θα πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί.
Μια ενδεικτική τιμή μεταφορικών είναι :
Μία εταιρεία courier για ένα e-shop με μέσο όρο 20 αποστολές το μήνα,
θα έδινε μία προσφορά εντός Αττικής της τάξης των 2,5€ για δέματα έως 2 κιλά και έως 1€ για κάθε επιπλέον κιλό.
Εκτός Αττικής της τάξης των 3€ για δέματα έως 2 κιλά και έως 1€ για κάθε επιπλέον κιλό
Αντίστοιχα, η αντικαταβολή για δέματα έως 2 κιλά έχει επιπλέον κόστος περίπου 3€.
Βήμα 4ο :
Πιστωτικές Κάρτες, Τράπεζες, Paypal & Γενικά Τρόποι Πληρωμής
Άλλο ένα σημαντικό σημείο καθώς όλα χρειάζονται. Αν μπορείτε να προσαρμόσετε μια τράπεζα για τις πιστωτικές κάρτες, το Paypal για τα Paypal Accounts αλλά και τρόπους πληρωμής όπως κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και πληρωμή με αντικαταβολή τότε έχετε ένα ολοκληρωμένο σύστημα πληρωμών που μπορεί να διευκολύνει πάρα πολύ τους πελάτες σας.
Tips : Επειδή η τράπεζες καθυστερούν λίγο την ενεργοποίηση των λογαριασμών καλό είναι αν έχετε βρει το domain name να πάτε αμέσως να κάνετε την αίτηση.
Βήμα 5ο :
Κατοχύρωση σωστού Domain Name
Το όνομα του domain name σας θα πρέπει να είναι εύκολο. Το ιδανικό θα είναι να είναι περιέχει δύο το πολύ τρεις συλλαβές ώστε να το θυμάται κάποιος εύκολα.
Βήμα 6ο :
Κατασκευή & Εμφάνιση
Η επιλογή, κατασκευή της πλατφόρμας ενός eshop παίζει καθοριστικό ρόλο για την συνέχεια. Συνεργαστείτε με κάποια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που εμπιστεύεστε και ρωτήστε να σας ενημερώσουν με τι πλατφόρμες δουλεύουν , τι εμπιστεύονται .. τι θα σας πρότειναν .. σε ένα ακριβό eshop και τι σε μια πιο οικονομική λύση. Από εκεί μπορείτε σίγουρα να καταλάβετε αν η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει κάποιος για την κατασκευή τους e-shop σας είναι μια αξιόπιστη λύση ή όχι.
Ακόμα μια ερώτηση πολύ σημαντική είναι μετά την αγορά και την δημιουργία οι ενημερώσεις που θα πρέπει να γίνονται για την ασφάλεια της ιστοσελίδα σας τι κόστος θα έχουν; Επαγγελματικές λύσεις e-commerce δεν χρειάζονται συχνές ενημερώσεις ασφαλείας. Και μεγάλες εταιρείες ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας σας δεν θα σας αφήσουν ακάλυπτους. Όμως όλα είναι μέσα στις διαπραγματέυσεις της προσφοράς και καλό είναι να το αναφέρετε από πριν και αυτό το κομμάτι.
Βήμα 7ο :
Γίνεται αξιόπιστοι, στους πελάτες σας γράφοντας ξεκάθαρα τι προσφέρετε και πως γίνεται η κάθε διαδικασία στις παραγγελίες , επιστροφές προϊόντων, ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής, τρόποι πληρωμής κτλ κτλ
Ο πελάτης έχει επισκέπτεται συχνά τις σελίδες :
Πολιτική απορρήτου, Επιστροφές Προϊόντων, Όροι Χρήσης, Τρόποι Αποστολής, Τρόποι Πληρωμής, ασφάλεια συναλλαγών κα.
Γράψτε εσείς τα κείμενα που αφορούν την επιχείριση σας και μην κάνετε ένα copy paste. Η κάθε επιχείριση έχει δικούς της όρους & κανόνες. Πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι σε όλα.
Να θυμάστε ένας ευχαριστημένος πελάτης ισοδυναμεί με 1000 ευχαριστημένους πελάτες. Όμως και ένας δυσαρεστημένος πελάτης ισοδυναμεί με 1000 δυσαρεστημένους. Οπότε ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και προσπαθούμε πάντα να βρούμε λύσεις σε όλα τα προβλήματα που τυχόν μας προκύψουν.
Βήμα 8ο :
Προώθηση & υπομονή για το αποτέλεσμα..
Αν όλα τα παραπάνω είναι εντάξει μην φοβάστε τίποτα. Εξοπλιστείτε με υπομονή και όλα θα πάνε καλά. Κάθε καινούριο και παλιό eshop θέλει διαφημιστικές καμπάνιες σε μηνιαία βάση και σιγά σιγά όσο γίνεται γνωστό θα ανεβαίνουν οι πωλήσεις του.
Tips : Η Διαφήμιση είναι μια πολυέξοδη διαδικασία που αν δεν την γνωρίζεις υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να χαλάσετε μεγάλο budget χρημάτων χωρίς να παίρνετε τις παραγγελίες που θα μπορούσατε να πάρετε αν τις καμπάνιες σας τις είχαν αναλάβει επαγγελματίες.
Αυτό συμβαίνει για έναν πολύ απλό λόγο. Όταν πληρώνεται κάποιον να κάνει αυτή την δουλειά θα την κάνει πολύ καλύτερα από το να την κάνετε εσείς όταν έχετε ελεύθερο χρόνο και πόσο μάλλον αν έχει εξειδικευτεί κάποιος μόνο σε αυτό και το παρακολουθεί καθημερινά!
*Η εταιρεία μας διαθέτει 3 Google expert που μπορούν να σας καθοδηγήσουν αλλά και να αναλάβουν τις διαφημιστικές σας καμπάνιες σε μηνιαία βάση. Αυτό σίγουρα θα σας αποφέρει πιο γρήγορα το αναμενόμενο κέρδος στην επένδυση σας.
Για πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 2114109899.
Διαβάστε επιπλέον :
1/ 9 πράγματα που θα πρέπει να δώσετε προσοχή πριν φτιάξετε ένα e-shop
2/ Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα e-shop
3/ Κατασκευή Ιστοσελίδων