Σίγουρα κατά την διάρκεια της καραντίνας όλοι μας ακούσαμε για το πόσο καλή περίοδος ήταν για τους κατόχους των eshop. Κάτι που πυροδότησε ακόμα περισσότερο τον αριθμό των ατόμων που τους ενδιαφέρει η ιδέα για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε αρκετούς φαντάζει ότι είναι ένας τρόπος που μπορείς να βγάλεις αρκετά χρήματα χωρίς δυσκολία και προσωπική δουλειά. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται καθώς η κατοχή ενός eshop είναι ακριβώς όπως μια επιχείρηση με φυσικό κατάστημα και με κανόνες που θα πρέπει να γνωρίζει και να ακολουθεί κάποιος για να είναι επιτυχημένο.
Υπάρχουν, λοιπόν, κάποια tips που θα πρέπει να ακολουθεί κάποιος που έχει στην κατοχή του ένα eshop ή θέλει να δημιουργήσει ένα.
1. Όλα θέλουν τον χρόνο τους
Όσο άμεση και να είναι η επιθυμία σας για να τρέξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να έχετε άμεσα κέρδος, μην βιάζεστε. Η βιασύνη μπορεί να αποβεί μοιραία σε αρκετά σημεία σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.
Η εμπειρία έχει δείξει ότι η δημιουργία ενός κερδοφόρου eshop χρειάζεται χρόνο, έρευνα και θέληση έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι οργανωμένο και ποιοτικό.
Εάν από την αρχή το σχέδιο σας για την δημιουργία ενός eshop δεν είναι ολοκληρωμένο αυτό μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα και στο τέλος να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και χρήμα για την ανακατασκευή του. Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα που θα κάνει τον πελάτη να σας παρατηρήσει. Οπότε αξίζει να αφιερώσετε παραπάνω χρόνο ώστε να του προκαλέσετε τον ενθουσιασμό και το ενδιαφέρον του για τα προϊόντα σας.
Όποτε για την σωστή προετοιμασία του project συνετό θα ήταν να έχετε δίπλα σας μια ομάδα ανθρώπων με εμπειρία που γνωρίζουν από κατασκευή eshop και θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε κακοτοπιές.
2. Δώστε την αξία που αρμόζει
Μην διαλέξετε μια εταιρεία κατασκευής eshop μόνο με βάσει την πιο φθηνή προσφορά που θα βρείτε. Συνήθως, όταν γίνεται αυτό και το αποτέλεσμα είναι το αντίστοιχο. Από την στιγμή, λοιπόν, που το αποτέλεσμα δεν θα είναι το προσδοκώμενο η κατάληξη θα είναι να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για ανακατασκευή του eshop ή την δημιουργία του από την αρχή.
Κάντε, λοιπόν, έρευνα για να βρείτε την εταιρεία που θα σας υποστηρίξει. Μην προσπεράσετε το γεγονός ότι, η συνεργασία με την εταιρεία που θα σας κατασκευάσει το eshop θα πρέπει να διακρίνεται από επαγγελματισμό, εμπιστοσύνη και κατανόηση του project σας έτσι ώστε να γεμίζει τα κενά σας εκεί που δεν τα αντιλαμβάνεστε εσείς και να πηγαίνει την ιδέα σας ένα βήμα παραπέρα από ότι την φανταζόσασταν.
3. Διαχείριση των social media
Σίγουρα προτεραιότητα στο project της κατασκευής του eshop έχει το ίδιο το eshop. Παρ’ όλα αυτά σημαντικά εργαλεία για να μπορέσετε να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι τα social media. Τα social media είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των εν δυνάμει πελατών σας οπότε αναζητήστε τους και παρουσιάστε την ποιότητα των προϊόντων σας όπως θα θέλατε να κάνουν και σε εσάς. Καλό, λοιπόν, είναι και σε αυτήν την περίπτωση να αναλάβει το συγκεκριμένο κομμάτι των social media ένας εξειδικευμένος επαγγελματίας που θα μπορεί να σας εντοπίσει το target group που χρειάζεστε πιο άμεσα χωρίς να χάνετε χρόνο και χρήμα κάνοντας το μόνος σας.
4. Εμπιστοσύνη στην εταιρεία που επιλέξατε
Με την εταιρεία που επιλέξατε να συνεργαστείτε για το eshop σημαντικό κομμάτι στην συνεργασίας σας θα είναι να σας δημιουργήσει και τα πλάνα marketing. Σίγουρα η εταιρεία που εμπιστευτήκατε για το project σας θα έχει μεγαλύτερη εμπειρία και γνώση για την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε από εσάς. Συζητήστε μαζί με τους επαγγελματίες και συνεργαστείτε επάνω στο κομμάτι του eshop marketing χωρίς να χάνετε χρόνο και αφήστε τους να δουλέψουν για την ιδέα σας δίνοντας σας το καλύτερο αποτέλεσμα.
Γι’ αυτό το λόγο είναι πολύ βασικό, όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι να κάνετε την σωστή επιλογή εξ’ αρχής με την εταιρεία που θα συνεργαστείτε.
5. Βάλτε τη δική σας πινελιά!
Πάντα προσπαθούμε να πάμε με βάσει αυτό που έχουμε δει να ανταποκρίνεται από άλλες εταιρείες ανταγωνιστών. Σίγουρα είναι μια καλή τακτική το να πάρετε ιδέες από αλλού οι οποίες έχουν ανταπεξέλθει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνετε ακριβώς ίδιο. Πρέπει να βάλετε δικά σας στοιχεία στο eshop σας, τα οποία θα είναι και αυτά που κάνουν την διαφορά για να σας προτιμήσει ο πελάτης και από τις ιδέες που βλέπετε από αλλού να σας δίνουν έμπνευση για να δημιουργήσετε.
Στην Golden Sites μπορούμε να σας υλοποιήσουμε αυτά τα tips για να έχετε την επιθυμητή κερδοφορία, ποιότητα και λειτουργικότητα στο eshop σας.